ბლოგი

26 05, 2021

3 რისკი, რომელიც ყველა ლიდერმა უნდა გაწიოს

2021-05-18T23:11:26+04:00

თითქმის ყველა საქმე გარკვეულ რისკს მოითხოვს. დიდი რისკის გაწევა, დიდი ჯილდოს მიღების ტოლფასიც შეიძლება იყოს, თუკი ეს რისკი ჭკვიანური ინება, რაც გულისხმობს ყველა შესაძლო შედეგის გაზომვას. წარმატებული ლიდერები რისკს არ უშინდებიან, ისინი გუნდთან ერთად სწორ

3 რისკი, რომელიც ყველა ლიდერმა უნდა გაწიოს2021-05-18T23:11:26+04:00
25 05, 2021

მენეჯერის და გუნდის ურთიერთობის გაუმჯობესების გზები

2021-10-25T11:46:46+04:00

რა სჭირდება მენეჯერს უკეთეს ლიდერად ჩამოყალიბებისთვის? თუკი მენეჯერი პასუხისმგებელია დიდი გუნდის მართვაზე, მათ საჭიროებებზე, პრიორიტეტებსა და მთავარ საქმეზე, ყოველთვის იარსებებს გარკვეული ხარვეზები თუ კონფლიქტები გუნდსა და ხელმძღვანელ პირს შორის, სხვადასხვა მიზეზით: 🔸 📌 გამოასწორეთ თქვენი ურთიერთობა

მენეჯერის და გუნდის ურთიერთობის გაუმჯობესების გზები2021-10-25T11:46:46+04:00
24 05, 2021

ინტუიცია – ბრწყინვალე ლიდერებისთვის დამახასიათებელი შინაგანი სიბრძნე

2021-11-05T14:44:17+04:00

ორგანიზაციებში ორი სახის ლიდერს ვხვდებით. ლიდერების ერთი ტიპი დამკვირვებელია და გადაწყვეტილებებს მყარი გამოცდილებების შესაბამისად იღებს, ხოლო მეორე - ინტუიციური გონებისაა, რომელიც მეტად ავანტიურისტია და მეტად ჭკვიანურ, სწრაფ და გონივრულ გადაწყვეტილებებს იღებენ. წამყვან ლიდერებს შეუძლიათ რთული

ინტუიცია – ბრწყინვალე ლიდერებისთვის დამახასიათებელი შინაგანი სიბრძნე2021-11-05T14:44:17+04:00
21 05, 2021

მოუსმინე, ისწავლე, ისაუბრე და იხელმძღვანელე – ლიდერის როლი კრიზისის დროს

2021-11-29T13:39:29+04:00

პანდემიამ არაერთი ლიდერის დღის წესრიგი და სტრატეგია შეცვალა. მნიშვნელოვანია ლიდერმა სწორედ კრიზისის დროს შეძლოს კომპანიის გზის წარმართვა. გთავაზობთ რამდენიმე რჩევას, რომელიც ხელმძღვანელ პირებს კრიზისის მართვის დროს დაეხმარება: ✅ მოისმინე კრიზისის დროს პირველი რაც უნდა გააკეთოთ, ეს

მოუსმინე, ისწავლე, ისაუბრე და იხელმძღვანელე – ლიდერის როლი კრიზისის დროს2021-11-29T13:39:29+04:00
20 05, 2021

მომხმარებლის გამოცდილება თქვენი ბიზნესის წარმატებისთვის

2021-05-18T23:01:02+04:00

ციფრულმა ტენდენციებმა გამოავლინა, რომ დღესდღეობით მარკეტოლოგები უპირატესობას ანიჭებენ მომხმარებელთა გამოცდილების ოპტიმიზაციას. სხვადასხვა კვლევის თანახმად, მარკეტოლოგები 70%-მდე ძალისხმევას სწორედ მომხმარებლის გამოცდილებაში ხარჯავენ. ✅ რას გულისხმობს მომხმარებლის გამოცდილება? მომხმარებლის გამოცდილება არის თქვენი მომხმარებლის შთაბეჭდილება თქვენი ბრენდის (პროდუქტის, მომსახურების)

მომხმარებლის გამოცდილება თქვენი ბიზნესის წარმატებისთვის2021-05-18T23:01:02+04:00
19 05, 2021

გუნდი კომპანიის მისიის გარშემო ერთიანდება – ტოპ მენეჯერის პიროვნული განვითარება

2021-05-18T22:58:50+04:00

თითოეული ადამიანი ცალკეულად მეტად მცირე საქმის გაკეთებას შეძლებს, ვიდრე გუნდთან ერთად, ამიტომ, არასოდეს გააკეთოთ არჩევანი ინდივიდებზე, ყოველთვის გააკეთეთ არჩევანი გუნდებზე. ხალხი არ ერთიანდება, თუ საერთო არ აქვთ, ამიტომაც არის მნიშვნელოვანი კომპანიის მისია, რის გარშემოც გააერთიანებთ

გუნდი კომპანიის მისიის გარშემო ერთიანდება – ტოპ მენეჯერის პიროვნული განვითარება2021-05-18T22:58:50+04:00
18 05, 2021

გაატარეთ მეტი დრო გუნდთან – ტოპ-მენეჯერის პიროვნული განვითარება

2021-11-12T15:38:12+04:00

კარგი მენეჯმენტი გულისხმობს პრობლემების გააზრებას და მათ აღმოფხვრაზე მუშაობას. გუნდისთვის დროის დათმობა, მათი მოსმენა და მათი საჭიროებების აღიარება ნებისმიერი მენეჯერის პრიორიტეტი უნდა იყოს, რადგან ბიზნესის წარმატება დიდწილად დამოკიდებულია მისი გუნდის კმაყოფილებაზე. 📌 ყოველდღიური შეხვედრები დღის განმავლობაში

გაატარეთ მეტი დრო გუნდთან – ტოპ-მენეჯერის პიროვნული განვითარება2021-11-12T15:38:12+04:00
17 05, 2021

პოზიციონირება: 4 სტრატეგია, რაც გამოგარჩევთ კონკურენტებისგან

2021-11-01T12:32:37+04:00

თანამედროვე ბაზარზე, რომელიც უამრავ არჩევანს გვთავაზობს სხვადასხვა უპირატესობებით, გსურთ, რომ თქვენი ბრენდი გამორჩეული იყოს. პოზიციონირება არის მარკეტინგის ერთ-ერთი ფუნდამენტური ელემენტი. ეს არის ბრენდის უნიკალური გზა, რომელიც უზრუნველყოფს მომხმარებლის ღირებულებას. სად თავსდება ბრენდი - მომხმარებლების გულსა

პოზიციონირება: 4 სტრატეგია, რაც გამოგარჩევთ კონკურენტებისგან2021-11-01T12:32:37+04:00
14 05, 2021

როგორ შევქმნათ ძლიერი გუნდი – ტოპ-მენეჯერის პიროვნული განვითარება

2021-12-06T14:42:47+04:00

კარგი გუნდი კომპანიის მნიშვნელოვანი აქტივი და ძალაა. ძლიერი გუნდი ერთი ორად ზრდის გაყიდვებს და კომპანიას ხდის უკეთესს, რადგან ყველა ერთად აღიარებს და ემსახურება კომპანიის მისიას. ძლიერი გუნდის შექმნას მოთმინება სჭირდება და რაც მთავარია, ეს არ

როგორ შევქმნათ ძლიერი გუნდი – ტოპ-მენეჯერის პიროვნული განვითარება2021-12-06T14:42:47+04:00
13 05, 2021

“ისინი არ ოცნებობენ, ისინი – ფიქრობენ” – წარმატებული ადამიანების 5 ჩვევა

2022-01-13T13:58:06+04:00

შენ ხდები ის, რასაც აკეთებ და აკეთებ იმას, რასაც ფიქრობ - სამყაროსგან იღებ იმას, რასაც ითხოვ. წარმატებულმა ადამიანებმა მიაღწიეს იმას, რისი მიღწევაც სურდათ. თუმცა, მნიშვნელოვანია მათი ჩვევების გააზრება და გაზიარება, რადგან წარმატებული ადამიანების ჩვევები საერთოა.

“ისინი არ ოცნებობენ, ისინი – ფიქრობენ” – წარმატებული ადამიანების 5 ჩვევა2022-01-13T13:58:06+04:00
Go to Top