ბლოგი

17 05, 2021

პოზიციონირება: 4 სტრატეგია, რაც გამოგარჩევთ კონკურენტებისგან

2021-05-16T09:53:45+04:00

თანამედროვე ბაზარზე, რომელიც უამრავ არჩევანს გვთავაზობს სხვადასხვა უპირატესობებით, გსურთ, რომ თქვენი ბრენდი გამორჩეული იყოს. პოზიციონირება არის მარკეტინგის ერთ-ერთი ფუნდამენტური ელემენტი. ეს არის ბრენდის უნიკალური გზა, რომელიც უზრუნველყოფს მომხმარებლის ღირებულებას. სად თავსდება ბრენდი - მომხმარებლების გულსა

პოზიციონირება: 4 სტრატეგია, რაც გამოგარჩევთ კონკურენტებისგან2021-05-16T09:53:45+04:00
14 05, 2021

როგორ შევქმნათ ძლიერი გუნდი – ტოპ-მენეჯერის პიროვნული განვითარება

2021-05-10T22:22:50+04:00

კარგი გუნდი კომპანიის მნიშვნელოვანი აქტივი და ძალაა. ძლიერი გუნდი ერთი ორად ზრდის გაყიდვებს და კომპანიას ხდის უკეთესს, რადგან ყველა ერთად აღიარებს და ემსახურება კომპანიის მისიას. ძლიერი გუნდის შექმნას მოთმინება სჭირდება და რაც მთავარია, ეს არ

როგორ შევქმნათ ძლიერი გუნდი – ტოპ-მენეჯერის პიროვნული განვითარება2021-05-10T22:22:50+04:00
13 05, 2021

“ისინი არ ოცნებობენ, ისინი – ფიქრობენ” – წარმატებული ადამიანების 5 ჩვევა

2021-05-10T22:20:37+04:00

შენ ხდები ის, რასაც აკეთებ და აკეთებ იმას, რასაც ფიქრობ - სამყაროსგან იღებ იმას, რასაც ითხოვ. წარმატებულმა ადამიანებმა მიაღწიეს იმას, რისი მიღწევაც სურდათ. თუმცა, მნიშვნელოვანია მათი ჩვევების გააზრება და გაზიარება, რადგან წარმატებული ადამიანების ჩვევები საერთოა.

“ისინი არ ოცნებობენ, ისინი – ფიქრობენ” – წარმატებული ადამიანების 5 ჩვევა2021-05-10T22:20:37+04:00
12 05, 2021

სოციალურ ქსელებში სწორი შინაარსის შექმნის 3 გზა – რჩევები მენეჯერებს

2021-05-10T22:18:43+04:00

ის რაც რეალურ სივრცეში მუშაობს, ყოველთვის არ მუშაობს ვირტუალურ სივრცეში. გთავაზობთ 3 რჩევას, რაც უნდა იცოდეთ შინაარსის შესაქმნელად, რომელიც თქვენი აუდიტორიაის ყურადღებას მიიპყრობს: 🔸 📌 1. გადმოეცით მოკლედ თუკი აუდიტორიაში მოგისმენენ 10 წუთს ან თუნდაც ერთი

სოციალურ ქსელებში სწორი შინაარსის შექმნის 3 გზა – რჩევები მენეჯერებს2021-05-10T22:18:43+04:00
11 05, 2021

3 გზა მუდმივ მომხმარებელთან დასაკავშირებლად – რჩევები მენეჯერებს

2021-05-10T22:16:56+04:00

კომპანიის მარკეტინგული ძალისხმევა მიმართულია კლიენტების და მუდმივი კლიენტების შესაძენად. ეს ძალისხმევა გულისხმობს ნდობის და ერთგულების მოპოვებას, რომელიც მუდმივი და დაუსრულებელი პროცესია. მომხმარებლის მოძიება არ ხდება მხოლოდ ერთ პლატფორმაზე, არამედ საჭიროა სხვადასხვა სივრცეების პრაგმატულად და მიზნობრივად

3 გზა მუდმივ მომხმარებელთან დასაკავშირებლად – რჩევები მენეჯერებს2021-05-10T22:16:56+04:00
10 05, 2021

შეცომები, რომელსაც ლიდერები ე.წ. მილენიანელებთან უშვებენ

2021-05-10T12:50:01+04:00

აუცილებელია ყველა ლიდერმა გააცნობიეროს განსხვავება მათ წინამორბედებსა და ახალ თაობას შორის. თუკი ვერ გაერკვევიან როგორ მუშაობს ე.წ. მილენიანელები, ისინი ვერ შეძლებენ მათ შენარჩუნებას. 📌 შეცდომა 1: უარყოფენ მათ პროფესიულ თავისუფლებას ე.წ. მილენიანელები გასული საუკუნის წესებისგან განსხვავებით,

შეცომები, რომელსაც ლიდერები ე.წ. მილენიანელებთან უშვებენ2021-05-10T12:50:01+04:00
7 05, 2021

წარმატებული მარკეტინგის გასაღები მომხმარებლის ენაზე საუბარია – 3 გზა

2021-05-05T11:47:36+04:00

ციფრულ ეპოქაში ჩვენს მომხმარებლებს ყოველდღიურად უამრავი საშუალება ეძლევათ. საწარმოო სფეროში მუდმივი ხალხმრავლობაა. წარმატებული მარკეტინგის გასაღები არის მათ ენაზე საუბარი. თქვენ მოგიწევთ ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიების მიღება, რომლებიც კონკრეტულად ითვალისწინებს ენას, შესაძლებლობებსა და ტექნოლოგიურ ინფრასტრუქტურას. 🔸 📌 1.

წარმატებული მარკეტინგის გასაღები მომხმარებლის ენაზე საუბარია – 3 გზა2021-05-05T11:47:36+04:00
6 05, 2021

იყავით მგრძნობიარე – ბიზნესში წარმატებისთვის!

2021-05-05T11:42:55+04:00

საუკეთესო მიზნები - ეს არის მთავარი ღირებულება, რასაც წარმატებული კომპანიები დაარსების დღიდან ემსახურებიან. სწრაფი რეაგირება - ეს კი ის, რასაც მომხმარებელი მოითხოვს შენგან. მნიშვნელოვანია ჩვენ გვესმოდეს ჩვენი კომპანიის მისია, ვემსახურებოდეთ მას და სწორად ვაწვდიდეთ მომხმარებელს,

იყავით მგრძნობიარე – ბიზნესში წარმატებისთვის!2021-05-05T11:42:55+04:00
5 05, 2021

დასაქმებულები ლიდერის ძირითად თვისებებს ასახელებენ

2021-05-05T11:41:08+04:00

ლიდერობას არაერთი განსაზღვრება აქვს. ცნობილია რომ ლიდერები ემპათიით, მოსმენის უნარით, მაღალი ემოციური ინტელექტით, რაციონალური აზროვნებით, ღირებულებებით და სხვა მსგავსი ნიშან-თვისებებით გამოირჩევიან. ფაქტია, რომ ყველას სურს იყოს უკეთესი ლიდერი, შექმნას გარემო, სადაც ადამიანებს ენდომებათ მისიის გარშემო

დასაქმებულები ლიდერის ძირითად თვისებებს ასახელებენ2021-05-05T11:41:08+04:00
4 05, 2021

ხელმძღვანელების 7 ტიპი: რომელი ხართ თქვენ?

2021-05-04T12:23:13+04:00

🔸🔸🔸 მსოფლიოში ბოსების 7 ტიპი არსებობს - გვიზიარებს მარკეტოლოგი ჯეკი ტენი. თქვენ შესაძლოა იცნობთ მათ ტიპებს, შეხვედრიხართ, გიმუშავიათ ან თავად წარმოადგენთ რომელიმე კატეგორიას. 🔸 📌 1. მიკრო მენეჯერი ასეთ მენეჯერს, როგორც წესი არ აქვს სათანადო ნდობა

ხელმძღვანელების 7 ტიპი: რომელი ხართ თქვენ?2021-05-04T12:23:13+04:00
Go to Top