ბლოგი

14 04, 2021

5 ძირითადი საკითხი, რაც ყველა ნამდვილმა ლიდერმა იცის!

2021-04-06T01:15:10+04:00

არსებობს ლიდერების სხვადასხვა ტიპი. ექსტრავერტი ლიდერები ძალიან განსხვავდებიან ინტროვერტი ლიდერებისგან. ასევე განსხვავებულია ლიდერები ეთნოსის მიხედვით. ამერიკაში ხელმძღვანელობის ტიპიური სტილი მნიშვნელოვნად განსხვავდება ინდოეთისგან. თუმცა, არ აქვს მნიშვნელობა როგორი ადამიანი ხართ და საიდან - არსებობს რამდენიმე ძირითადი

5 ძირითადი საკითხი, რაც ყველა ნამდვილმა ლიდერმა იცის!2021-04-06T01:15:10+04:00
13 04, 2021

სამი მთავარი სურვილი: რას ელიან მომხმარებლები თქვენგან? – რჩევები მენეჯერებს

2021-04-06T01:13:07+04:00

მომხმარებლის ცუდი გამოცდილება გულისხმობს იმას, რომ ის უკან აღარ დაბრუნება. PwC-ის მიერ ჩატარებული კვლევით, რომლის სახელწოდებაა "გამოცდილება ყველაფერია", ცხადი ხდება, რომ მომხმარებლებს ყველა შემთხვევაში სამი ძირითადი მოლოდინი აქვთ: 📌 1. სისწრაფე ხალხს ლოდინი არ უყვარს. ონლაინ

სამი მთავარი სურვილი: რას ელიან მომხმარებლები თქვენგან? – რჩევები მენეჯერებს2021-04-06T01:13:07+04:00
12 04, 2021

5 დეტალი ბიზნესის წარმატებისთვის

2021-04-06T01:10:07+04:00

სხვადასხვა მიზეზთან ერთად, სპეციალისტები რამდენიმე დეტალს ასახელებენ, რომელიც ბიზნესის წარმატებისთვის აუცილებელია: 📌 მიმართულება ეს გულისხმობს ბიზნესის მმართველის ნათელ ხედვას, თუ რა სჭირდება ბაზარს და რა სახის პროდუქტით უნდა მიაწოდოს ის მომხმარებელს. მკაფიო მიმართულების გარეშე ბიზნესი ადრე

5 დეტალი ბიზნესის წარმატებისთვის2021-04-06T01:10:07+04:00
9 04, 2021

ბევრი მუშაობა პროდუქტიულობას არ ნიშნავს – რჩევები ხელმძღვანელებს

2021-04-06T01:08:20+04:00

სხვადასხვა კვლევის მიხედვით, მენეჯერებს უჭირთ განასხვაონ კვირაში 80 საათს მომუშავე ადამიანები მათგან, ვინც 50-60 საათს მუშაობს. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, დამატებითი მუშაობა უბრალოდ შეუმჩნეველი რჩება, რადგანაც ის უკეთეს შედეგებს სულაც არ იწვევს. კვლევის შედეგები აჩვენებს,

ბევრი მუშაობა პროდუქტიულობას არ ნიშნავს – რჩევები ხელმძღვანელებს2021-04-06T01:08:20+04:00
8 04, 2021

5 თვისება, რომელიც მეწარმეს სჭირდება

2021-04-06T01:05:56+04:00

ბიზნესი ეკონომიკის განვითარებაში მნიშვნელოვან როლს ასრულებს და სასურველია მეტი ადამიანი დაინტერესდეს მეწარმეობით. თუმცა, რა არის ის მთავრი თვისებები, რომელიც მას უნდა ახასიათებდეს? 🔸 📌 კვლევის უნარი ბაზრის კვლევა და პოვნა, თუ რას ჭირდება მომხმარებელს, ეს უმთავრესი

5 თვისება, რომელიც მეწარმეს სჭირდება2021-04-06T01:05:56+04:00
7 04, 2021

დაიცავით თანამშრომლები “გადაწვისგან” – რჩევები ხელმძღვანელებს

2021-04-06T00:57:18+04:00

მაღალ ეფექტური სპეციალისტები ნებისმიერი კომპანიისთვის დიდი ძალაა, რომლებიც, საშუალო სტატისტიკის თანამშრომლებთან შედარებით, თითქმის 4-ჯერ მეტ შედეგს დებენ. კომპანიის ხელმძღვანელებმა იციან, რომ დავალება, რომელსაც ასეთ თანამშრომელს ანდობენ, დათქმულ ვადებში 100%-ით შესრულდება. სწორედ მაღალ ეფექტური თანამშრომლებისა და

დაიცავით თანამშრომლები “გადაწვისგან” – რჩევები ხელმძღვანელებს2021-04-06T00:57:18+04:00
6 04, 2021

იცოდე მისი ისტორია! – ქართველი მეწარმე ნიკოლოზ ღოღობერიძე

2021-04-06T00:44:33+04:00

📌 ნიკოლოზ ღოღობერიძე - ქართველი პუბლიცისტი, მეწარმე, პედაგოგი. მან სწავლა დაიწყო ქუთაისში, შემდეგ თბილისში, 1857 წელს დაამთავრა გიმნაზია. შევიდა პეტერბურგის უნივერსიტეტის ისტორია-ფილოლოგიის ფაკულტეტზე. 📌 1861 წელს წარმატებით დაამთავრა საუნივერსიტეტო კურსი და საპროფესოროდაც ამზადებდნენ, მაგრამ მშობლიური ხალხის სამსახური

იცოდე მისი ისტორია! – ქართველი მეწარმე ნიკოლოზ ღოღობერიძე2021-04-06T00:44:33+04:00
5 04, 2021

საკუთარი ძლიერი და სუსტი მხარეების ცოდნა – ტოპ-მენეჯერის პიროვნული განვითარება

2021-04-05T11:23:28+04:00

ვიყოთ ლიდერები, ეს იმას არ ნიშნავს, რომ საუკეთესოთა შორის საუკეთესონი, ან ვინმეზე განსაკუთრებულნი და ზეციდან სამართავად მოვლენილნი ვართ. წარმატებამ ხანდახან თაბრუსხვევა იცის, როდესაც შეიძლება გამოგვეპაროს ის, რომ დეგრადირების გზას დავადექით. იცნობდე საკუთარ თავს, ნიშნავს, იცნობდე

საკუთარი ძლიერი და სუსტი მხარეების ცოდნა – ტოპ-მენეჯერის პიროვნული განვითარება2021-04-05T11:23:28+04:00
2 04, 2021

შეცდომები, რომელსაც კომპანიები მომხმარებელთან ურთიერთობისას უშვებენ

2021-04-02T12:37:05+04:00

მომხმარებელთან ურთიერთობა მარტივი საქმე არ არის და ისინიც, დროთა განმავლობაში ირჩევენ იმ კომპანიებს, სადაც შესაბამის მომსახურებას იღებენ. მომხმარებელთან კომუნიკაცია  და მათი მოლოდინების შესრულება პირდაპირ კავშირშია იმასთან, მეორედ მოაკითხავენ თუ არა თქვენს კომპანიას: 🔸 📌 1. დარწმუნდით,

შეცდომები, რომელსაც კომპანიები მომხმარებელთან ურთიერთობისას უშვებენ2021-04-02T12:37:05+04:00
1 04, 2021

5 რჩევა, როგორ შევინარჩუნოთ ბედნიერი მომხმარებელი, მაშინაც კი, როდესაც ის ცდება

2021-03-30T00:04:52+04:00

ყველა მომხმარებელი ვერ იქნება კმაყოფილი. ხშირია მომხმარებელთან "დავა", იმ დროს როდესაც თავად ის არის დამნაშავე და არა კომპანია, თუმცა, მომხმარებელი ამას ან არ აღიარებს ან ვერ ხვდება. ყოველთვის იქნება მომხმარებელი, რომელიც ამა თუ იმ კომპანიისგან

5 რჩევა, როგორ შევინარჩუნოთ ბედნიერი მომხმარებელი, მაშინაც კი, როდესაც ის ცდება2021-03-30T00:04:52+04:00
Go to Top