შეცდომები, რომელსაც კომპანიები მომხმარებელთან ურთიერთობისას უშვებენ
მომხმარებელთან ურთიერთობა მარტივი საქმე არ არის და ისინიც, დროთა განმავლობაში ირჩევენ იმ კომპანიებს, სადაც შესაბამის მომსახურებას იღებენ. მომხმარებელთან კომუნიკაცია და მათი მოლოდინების შესრულება პირდაპირ კავშირშია
5 რჩევა, როგორ შევინარჩუნოთ ბედნიერი მომხმარებელი, მაშინაც კი, როდესაც ის ცდება
ყველა მომხმარებელი ვერ იქნება კმაყოფილი. ხშირია მომხმარებელთან "დავა", იმ დროს როდესაც თავად ის არის დამნაშავე და არა კომპანია, თუმცა, მომხმარებელი ამას ან არ აღიარებს ან
ტოქსიკური ლიდერი არაკომპეტენტური ლიდერია – 5 მთავარი თვისება
ხალხი ტოვებს ხელმძღვანელებს და არა სამსახურს. გთავაზობთ ხუთ ჩვევას, რომელიც ტოქსიკურ ლიდერებს და მენეჯერებს ახასიათებთ: 🔸 📌 1. ნარცისიზმი ნარცისებს არ გააჩნიათ თანაგრძნობა, აქვთ ძლიერი სურვილი
მარკეტინგისა და გაყიდვების სპეციალისტი – მარკეტერი
ისწავლე სახელმწიფო დაფინანსებით ყველაზე მოთხოვნად პროგრამაზე ,,მარკეტინგის და გაყიდვების სპეციალისტი - მარკეტერი’’ პროგრამაზე მიღება დაიწყო ! ევროპის ბიზნეს სკოლა და კონსალტინგისა და საქართველოს ბიზნესის აკადემია
Microsoft-ის აღმასრულებელი დირექტორი ასახელებს 3 აუცილებელ პირობას, რაც ყველა ლიდერს უნდა ჰქონდეს
Microsoft-ის აღმასრულებელი დირექტორი სატიანა დელა ჭეშმარიტი ლიდერების სამ აუცილებელ პირობას გამოარჩევს. ნადელა ასახელებს სამ თვისებას, რომელიც ყველა ლიდერს უნდა ჰქონდეს, იქნება ინტროვერტი თუ ექსტრავერტი, ხალხზე
საქართველოს თავდაცვის გასაძლიერებლად გაღებული 1 015 000 მანეთი – ქართველი მეწარმე ივანე ვარაზაშვილი
ივანე ვარაზაშვილი - დამაარსებელი ჭიათურის შავი ქვის მრეწველთა აქციონერული საზოგადოების. 📌 ვარაზაშვილი მუშაობდა ბორჯომ-ბაკურიანის რკინიგზის მშენებლობაზე, ააშენა წალკისხიდი. I მსოფლიო ომის დროს მიიღო ინჟინერ-პოლკოვნიკის წოდებადა ხელმძღვანელობდა