ინტუიცია – ბრწყინვალე ლიდერებისთვის დამახასიათებელი შინაგანი სიბრძნე
ორგანიზაციებში ორი სახის ლიდერს ვხვდებით. ლიდერების ერთი ტიპი დამკვირვებელია და გადაწყვეტილებებს მყარი გამოცდილებების შესაბამისად იღებს, ხოლო მეორე - ინტუიციური გონებისაა, რომელიც მეტად ავანტიურისტია და მეტად
მოუსმინე, ისწავლე, ისაუბრე და იხელმძღვანელე – ლიდერის როლი კრიზისის დროს
პანდემიამ არაერთი ლიდერის დღის წესრიგი და სტრატეგია შეცვალა. მნიშვნელოვანია ლიდერმა სწორედ კრიზისის დროს შეძლოს კომპანიის გზის წარმართვა. გთავაზობთ რამდენიმე რჩევას, რომელიც ხელმძღვანელ პირებს კრიზისის მართვის
მომხმარებლის გამოცდილება თქვენი ბიზნესის წარმატებისთვის
ციფრულმა ტენდენციებმა გამოავლინა, რომ დღესდღეობით მარკეტოლოგები უპირატესობას ანიჭებენ მომხმარებელთა გამოცდილების ოპტიმიზაციას. სხვადასხვა კვლევის თანახმად, მარკეტოლოგები 70%-მდე ძალისხმევას სწორედ მომხმარებლის გამოცდილებაში ხარჯავენ. ✅ რას გულისხმობს მომხმარებლის გამოცდილება?
გუნდი კომპანიის მისიის გარშემო ერთიანდება – ტოპ მენეჯერის პიროვნული განვითარება
თითოეული ადამიანი ცალკეულად მეტად მცირე საქმის გაკეთებას შეძლებს, ვიდრე გუნდთან ერთად, ამიტომ, არასოდეს გააკეთოთ არჩევანი ინდივიდებზე, ყოველთვის გააკეთეთ არჩევანი გუნდებზე. ხალხი არ ერთიანდება, თუ საერთო
გაატარეთ მეტი დრო გუნდთან – ტოპ-მენეჯერის პიროვნული განვითარება
კარგი მენეჯმენტი გულისხმობს პრობლემების გააზრებას და მათ აღმოფხვრაზე მუშაობას. გუნდისთვის დროის დათმობა, მათი მოსმენა და მათი საჭიროებების აღიარება ნებისმიერი მენეჯერის პრიორიტეტი უნდა იყოს, რადგან ბიზნესის
პოზიციონირება: 4 სტრატეგია, რაც გამოგარჩევთ კონკურენტებისგან
თანამედროვე ბაზარზე, რომელიც უამრავ არჩევანს გვთავაზობს სხვადასხვა უპირატესობებით, გსურთ, რომ თქვენი ბრენდი გამორჩეული იყოს. პოზიციონირება არის მარკეტინგის ერთ-ერთი ფუნდამენტური ელემენტი. ეს არის ბრენდის უნიკალური გზა,