ეფექტური ორგანიზაციული კომუნიკაცია: თქვენი ბიზნესის აყვავების გასაღები
ეფექტური ორგანიზაციული კომუნიკაცია გადამწყვეტია ნებისმიერი წარმატებული ბიზნესისთვის. ეს არა მხოლოდ ეფექტურ შედეგებს იწვევს, არამედ ხელს შეუწყობს თანამშრომელთა ჩართულობას და სამუშაოთი კმაყოფილებას. ორგანიზაციული კომუნიკაცია ეხება ყველა
შეცდომები, რომლებიც პერსპექტივებს შლის და შემოსავლებს უშვებს ხელიდან
გთავაზობთ შეცდომების ტიპებს, რომელთა გამოც მენეჯერები საკმაოდ დიდ შემოსავალს ტოვებენ კომპანიის მიღმა. ხოლო, ამ შეცდომების გამოსწორებით, კომპანიებს შეუძლიათ ფოკუსირება მოახდინონ მთავარზე: 🔸 📌 1. არ პასუხობთ
“იესბი გასწავლის, თუ როგორ უნდა იყო კარგი ლიდერი” – ESB-ის თანამშრომელი, აღმასრულებელი მენეჯერი, გიგა შეყლაშვილი
"რატომ იესბი? - ამ კომპანიაში ვხედავ ევროპას! იესბი გასწავლის, თუ როგორ უნდა იყო კარგი ლიდერი" - ESB-ის თანამშრომელი, აღმასრულებელი მენეჯერი, გიგა შეყლაშვილი "რატომ იესბი? -
ლიდერის 3 საიდუმლო
ჭეშმარიტ ლიდერებს აქვთ რამდენიმე საიდუმლო, წარმატების გასაღები, რომელსაც ყოველდღიურ პრაქტიკაში იყენებენ: 🔸 📌 1. იყავით დამფუძნებელი მიუხედავად იმისა, სტატუსით ხართ თუ არა დამფუძნებელი, ეს არ გულისხმობს
5 ძირითადი საკითხი, რაც ყველა ნამდვილმა ლიდერმა იცის!
არსებობს ლიდერების სხვადასხვა ტიპი. ექსტრავერტი ლიდერები ძალიან განსხვავდებიან ინტროვერტი ლიდერებისგან. ასევე განსხვავებულია ლიდერები ეთნოსის მიხედვით. ამერიკაში ხელმძღვანელობის ტიპიური სტილი მნიშვნელოვნად განსხვავდება ინდოეთისგან. თუმცა, არ აქვს
სამი მთავარი სურვილი: რას ელიან მომხმარებლები თქვენგან? – რჩევები მენეჯერებს
მომხმარებლის ცუდი გამოცდილება გულისხმობს იმას, რომ ის უკან აღარ დაბრუნება. PwC-ის მიერ ჩატარებული კვლევით, რომლის სახელწოდებაა "გამოცდილება ყველაფერია", ცხადი ხდება, რომ მომხმარებლებს ყველა შემთხვევაში სამი