ფორმატი: დისტანციური 

  • 3 მოდული ერთ პროგრამაში

განკუთვნილია: დამფუძნელბებისთვის, დირექტორებისთვის, დეპარტამენტის ხელმძღვანელებისთვის

პროგრამის დეტალური აღწერა:

(მოდულების დეტალურად სანახავად დააჭირეთ + ღილაკს)

– კომუნიკაციის ზეგავლენა – Communication Influence

– დარწმუნების ქრონოლოგია – Decision Influence

– გონების და გულის გასაღები – Key To Mind & Heart

– კომუნიკაციის მოდელი – AIDA Model

– ნეირო კომუნიკაცია “ნათქვამის მიღმა” – Beyond The Words

– ზეგავლენის ფაზები

– ინტრო: “ოქროს 10 წამი” – intro Golden 10 secs

– “გახსნა”: როგორ მივიღოთ ინფორმაცია – Open The Doors

– იდენთიფიკაცია – Identify links

– რაპორტი – Rapport The links

– ეფექტური კომუნიკაცია – Effective Presentation

– მოლაპარაკების დახურვა – Close the Deal

– წინააღმდეგობის-“უარის” გადალახვა – Overcome “NO”

– მოლაპარაკების მომზადება

– მოლაპარაკების სტრატეგიული ანალიზი

– ძალთა ბალანსი

– მოლაპარაკების ოქროს შუალედი

– მოლაპარაკების ეთიკა

– წერილობითი მოლაპარაკებები: 9 კანონი

“მენეჯმენტში 12 წლიანი გამოცდიელბის მიუხედავად, პროგრამამ საკმაოდ ბევრი, ახალი ინფორმაცია მომცა და არსებული ცოდნა ერთ, მთლიან სისტემაში მომაყვანინა”

ტატო მახაშვილი, „სოლოსტუდიო“

“პროგრამა აწყობილია ზუსტად იმ მოთხოვნების მიხედვით, რაც სჭირდება ტოპ-მენეჯერს. თითოეული მოდული მორგებულია ამ ადამიანების საქმიანობასა და ინტერესებზე”

მამუკა ბერიაშვილი, შპს NUTSGE-ს დამფუძნებელი, დირექტორი
  • მოწვეული ტრენერები: აკრედიტებული და საერთაშორისო სპეციალისტები
  • პროგრამის ხელმძღვანელი:  გიორგი კუჭუხიძე – ESB-დამფუძნებელი, აკრედიტებული მარკეტერი ევროპაში, ავტორი წიგნების: “პირდაპირი გაყიდვები და მოლაპარაკებების ხელოვნება”, ფინანსები არაფინანსისტი ტოპ-მენეჯერებისთვის”, “ლიდერობა და მართვა პრაქტიკაში”.
  • დასაწყისი: 

  • დღეები: სამშაბათი, ხუთშაბათი 19:00-22:00 საათი.

  • ფორმატი: პროგრამაზე დასწრება შესაძლებელია – დისტანციურად ან ანდგილზე (8 შეხვედრა)

  • ფასი: 975

0%
კმაყოფილი მომხმარებელი
0
მონაწილე
0
ტოპ-მენეჯერების შეფასება