“ფანტაზია ყველაფერია. ეს არის ცხოვრების მომავალი ატრაქციონების გადახედვა” – აინშტაინი.
წარმოსახვა, ეს არის ძლიერი იარაღი ჩვენს ხელსაწყობთა კოლოფში. როდესაც შეგიძლიათ პოზიტიური გზავნილების, იმედების, გრძნობების გაშვება მომხმარებლისთვის, ის დაელოდება თქვენს პროდუქტს.
📌 ისაუბრეთ აწმყო დროში. თუკი აღწერთ პროდუქტს, რომელიც მომხმარებელს სურს, ისე, თითქოს ის უკვე არსებობს, მას აღარ ჰქვია ოცნება, არამედ უკვე რეალობაა.
📌 ისაუბრეთ რეალურად, კონკრეტულ დეტალებზე, ხედვაზე, სპეციფიკაზე. ბუნდოვანება, ბუნდოვან შედეგებს დებს, სპეციფიკა კი ყიდის.
📌 ისაუბრეთ უფრო ღრმა შინაგან სურვილებზე, ვიდრე ზედაპირულად. შემდეგ კი აღმოაჩინეთ და გააჟღერეთ რატომ აქვს მას მნიშვნელობა, რათა ღრმა ემოციები მიიღოთ.
📌 გამოიყენეთ აქტიური ზმნები, რომელიც მომხმარებელს წარმოსახვას უღრმავებს, რაც გულისხმობს ინტერესს და სურვილს, მიიღონ პროდუქტი.
📌 ჩართეთ დინამიური ემოციები, გრძნობები და სიტყვები, როგორიცაა აღფრთოვანებული, ენთუზიაზმი, უსაფრთო, მშვიდი, ტრიუმფალური.
📌 ისაუბრეთ ღირსშესანიშნაობებზე, ბგერებზე, სუნზე – რაც შეიძლება ნათელი გახადეთ მომხმარებლისთვის პროდუქტის მნიშვნელობა. დაინახონ საჭიროება საკუთარ ცხოვრებაში, კონკრეტულ მომენტში.
ასე რომ, წარმოიდგინეთ და იარეთ წინ!
მომხმარებლის ემოციებსა და გამოცდილებებზე საუბარი, წარმოსახვა და ვიზუალიზაცია შეიძლება ერთადერთი სწორი ნაბიჯიც იყოს, პროდუქტიულობისთვის. იფიქრეთ მომხმარებლის სურვილებსა და ემოციებზე და გამოხატეთ იგი ქმედებებში.